wtorek, 8 listopada 2016

Dębowiaczki

Zauważyłam,że przy okazji zabawy u Danusi   powstaje zupełnie nowe ,ale jakże piękne słownictwo ,dębowiaczki,toż to brzmi jak  muzyka i pachnie lasem.Tak więc w listopadzie paleta barw bardzo miła memu sercu,bo wszelakiej maści i odcieni jasne brązy,które bardzo lubię.Mam brązowe ciuszki,w domu też się ten kolor przewija,a i w pracach go często wykorzystuję.Na wyzwanie zrobiłam wianek,bo dębowiaczki aż się o to proszą,dary natury zebrane na spacerze,dodatki są z odzysku,tylko taśma z juki w piękne mazanki jest kupna.Wianek a właściwie dwa koła wycięłam z kartonu i skleiłam,żeby był stabilniejszy.Wianek umieściłam w takiej tacy,bo będzie wisiał dość wysoko i ciężko było mi tam zrobić zdjęcia,trochę czerwieni dla rozweselenia myślę,że się mieści w granicach normy



 złoto na zdjęciu wyszło tak sobie,w rzeczywistości wygląda lepiej

a to tył,żeby pokazać,że kolorystyka jest zachowana

no i jeszcze banerek




29 komentarzy:

  1. Ale fajny ten wianuszek wyszedł. Z tymi złotymi i czerwonymi dodatkami wygląda uroczo . Super będzie wyglądał na ścianie. Fajnie że masz już prace z głowy, ja nadal myślę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wianuszek, ale ta taca jest genialna.
    Chyba musze sie rozglądnąć za podobną;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko, masz rację - słowo dębowiaczek tchnie czarem lasu. A Twój dębowiaczek jest przepiękny i będzie niezwykłą ozdobą.
    Buziaczki:)
    Ps. Świetna taca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko niezły dębowiaczek z tego wianka,świetnie się spisałaś i dlatego masz powód do dumy a ja do uciechy,że nadal bawisz się z nami.
    Kochana tacka jest kapitalna.
    Buziaki i pozdrowionka prosto za ocean posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I piękny ten wianek ci wyszedł ja na razie nie mam koncepcji żadnej a tak chcę wrócić do zabawy u Danuśki - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko! Piękny jest ten Twój Wianuszek, A ten czerwony kolor dodał mu tylko Uroku - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż chce się iść do lasu! Piękny ten wianek i taca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucy, wianuszek sliczny i jeszcze ładniej mu na tej tacy:) Debowiaczki to jak najbardziej takie wianuszki. Wszystkie piekne bo natura jest piekna:)
    Cieolo pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz śliczny wianuszek Lucynko, oby przetrwał jak najdłużej bo super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, bardzo naturalny wianuszek Lucynko. Będzie wspaniałą ozdobą.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wianek! Taki naturalny, nie przesadzony, pełen uroku...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jaki piękny dębowy wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nektar dla duszy! Wysoko ustawiona poprzeczka dla komentarzy :-)
    Przychodze po ubieglorocznych sladach i zawiadamiam, ze Niegowiacy nadal czekaja, a Robotka hula.
    Jestesmy tu: https://www.facebook.com/events/1839689746275969/permalink/1840359242875686/?notif_t=event_comment_follow&notif_id=1478812390135735
    oraz tradycyjnie, na blogasku http://jestrobotka.blogspot.de/
    Wpadajcie, zagladajcie, wybierajcie Ulubiencow, rozsylajcie wici!
    Z wdziecznoscia, Komitet DezOrganizacyjny

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszedł mega ...ale mi się podoba ..mam drewnianą tackę to dzięki Tobie mam pomysł co z nią zrobię będzie dekoracją świąteczną

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj z zazdrością i podziwem patrzę na Twój wianuszek! Można powiedzieć - zapachniało lasem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDEŃKO!!!!!!!!! Do zakochania! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny wianek. Uwielbiam takie dekoracje. Tobie sie udało znakomicie wpisac w temat zadania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycający wianek :)
    Perfekcyjnie wykonany !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wianek. Czerwień i złoto pięknie się komponują na tle brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i klimatyczny wianek. Super praca! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. :) Same wianuszki w tym wyzwaniu, i Twój też jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaroiło się od wianuszków w tym wyzwaniu, ale to nie przeszkadza podziwiać mi Twojego bo wszystkie są inne i każdy ma w sobie nieodparty urok. Piękna praca. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Lucynko, pomysł z wiankiem w dębowym ceberku-tacy jest świetny. Czy on będzie caly czas w tej tacy wisiał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach! Lucynko, wianek śliczny ale ja przed oczami cały czas widzę tą niezwykłej urody tacę :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację - piekne słownictwo powstaje przy okazji działalności twórczej :) A Twój wianek idealnie oddaje ducha tego słowa :) Śliczny jest.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny wianek! Ślicznie wygląda z dodatkiem czerwieni.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny dębowiaczek wianek :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.