poniedziałek, 14 listopada 2016

Kartki u Ani

Listopadowe wytyczne w zabawie u Ani   to: brokat na kartce okolicznościowej,ptaszki na bożonarodzeniowej i mapka do kartki wielkanocnej z tym że zamiennie może być świąteczna,tylko wtedy z brokatem..Nie miałam tu zbyt wielu grafik,ale koleżanka córki przyniosła mi cały karton przeróżnej maści kartek,które w pracy dostaje jako reklamówki i korzystam z nich obficie




druga kartka jest według mapki




miałam papier w brokatowe kropki,dodatkowo,całą kartkę pomalowałam brokatem,więc błyszczy się aż miło


trzecia kartka  okolicznościowa,cała jest z papierów brokatowych,dodatkowo motylek i ramka też są obsypane brokatem

jak jest złożona to jest bardzo mała,dopiero rozłożona jest większa




no i kolaż



i jeszcze banerek




a teraz lecę do Ani zameldować wykonanie zadania,pozdrawiam serdecznie

15 komentarzy:

  1. Poradziłaś sobie świetnie mimo braku przydaśków, bardzo mi się podoba pierwsza kartka.
    Buziaki pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko kartki wspaniałe. Każda ma inną formę. Najbardziej podoba mi się ta niby mała rozkładana. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko cieszy mnie niezmiernie że mogę znowu oglądać Twoje kartki. Wszystkie mi się bardzo podobają i trochę się stresuję faktem , że jeszcze niewiele umiem . W życiu nie zrobiłam takiej skomplikowanej kartki jeżeli chodzi o format. Muszę się jednak jeszcze dużo nauczyć. A stare kartki są doskonałym zbiorem pięknych grafik, często z takich korzystam.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko super karteczki, ta z ptaszkiem dla mnie numer jeden. Przymierzałam się już do tej formy kartki, ale jakoś nie mam kiedy się za to zabrać. Może kiedyś w końcu... Za to ta ostatnia ma świetny sposób rozkładania się, niezłą jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki piękne i w bardzo efektownej formie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne karteczki. Te składaczki są rewelacyjne!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko! Wszystkie Karteczki Są Przeurocze, Ale ta pierwsza Jest Najpiękniejsza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, nie dość,że karteczki ładnie mają fronty ;-), to jeszcze cudne formy! Ja tak nie umiem ;-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki. Ta ze zwierzątkami patrzacymi na sanie Mikołaja urzekła mnie, jest cuodwna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko, karteczki piękne;) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza, składana;)Jak ją zrobiłaś, nie mam pojęcia... Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No uciekł mi komentarz...Muszę pisać jeszcze raz...Lucynko, karteczki śliczne ale najbardziej urzekła mnie ta pierwsza czyli składana. Nie wiem, w jaki sposób ją zrobiłaś, ale jest świetna;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz pojawiły się obydwa? Tak nadrabiam zaległości ha ha ha ha;););)

      Usuń
  12. Piękne i bardzo pomysłowe karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wszystkie kartki !!! Nie potrafię wybrać tej naj :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.