czwartek, 3 listopada 2016

Trochę różności

Witam serdecznie,u nas od kilku dni piękna pogoda,jest tak cieplutko,że chodzimy na krótki rękaw,było po 20 st i więcej,ale od jutra ma być chłodniej tylko ok.15 st,tak więc korzystamy z ciepełka i trochę jest mniej czasu na robótki,co nie znaczy,że nic nie robię.Ostatnio bez przerwy coś przerabiam,ciągle mi szkoda jakiegoś pudełka lub butelki,już córka się nauczyła i zanim coś wyrzuci,to się pyta czy to chcę.Najpierw pokażę słój,który obroniłam przed wyrzuceniem


 w wersji pierwotnej wyglądał tak


po przeróbkach ,pierwsza wersja,która wydała mi się za bardzo mdła,zdjęcia są paskudne,bo to znowu farby metaliczne odbijają światło i znowu wybierałam z całej masy fotek

a to wersja ostateczna[przynajmniej w tej chwili]






 Na nieocenionym Pintereście znalazłam zdjęcie butelki-mikołaja i postanowiłam zrobić swoją wersję,do tego celu użyłam butelki po Lechu ,[,tak,tak można go kupić tutaj i to nie tylko w polskim sklepie],mój mikołaj będzie służył jako świecznik






a to "upiększone" skarpety,ja dorobiłam tylko filcowe elementy,kwiatki,inicjały,choinkę i bałwana



pozdrawiam serdecznie wszystkich,ściskam mocno

14 komentarzy:

  1. Widzę Lucynko że nawet na obczyźnie nie próżnujesz. Piękne prace powstają. Słoiczek świetny , skarpetki nabrały bardziej świątecznego charakteru a mikołajowa butelka genialna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci Lucynko zazdroszczę tej pogody. U nas ziąb, wiatr i pada deszcz ze śniegiem. Najchętniej nie wychodziłabym z domu. Słoik wyszedł świetnie, rzeczywiście w drugiej wersji wygląda bardziej efektownie. Pomysł na Mikołaja uroczy, to będzie oryginalna ozdoba świąteczna. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak masz fajnie że masz ciepło u mnie właśnie leje i wieje...Super metamorfozy....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pogody, metamorfoza słoja wspaniała, masz świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoik świetny, super metalizuje. Bardzo mi się podobają te wykrojnikowe scrapki zakryte farbami, świetny efekt :) Leszek i skarpety, nie mniej boskie :)
    Lucy, kiedy Ty wracasz, bo ja o Tobie ciągle myślę, i doczekać się nie mogę naszego spotkania, może w końcu jak wrócisz nam się uda?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie Ty mieszkasz, bo coś się pogubiłam ???
    Wyrzucać taki słoik, to czyste barbarzyństwo ;) Teraz widać jest piękny, a w rzeczywistości na pewno jeszcze piękniejszy, bo wiadomo te metaliczne nie lubią obiektywu. Przygotowania do świąt pełną parą !
    Pozdrawiam, gdziekolwiek jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko, zazdroszczę pogody. Wspaniale przerobiłaś słoik i butelkę, a skarpety wprost się proszą o prezenty.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne różnościpoczyniłaś Lucynko.Bardzo mi się podoba ten słój,wypatrzymałam na nim śliczne listeczki ,jest świetny.Buetlka mikołajkowa też superowa,nalać tylko % i prezent jak ta lala.No można również bez tych wyskokowych trunków ,choćby soczek malinowy .
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko! Piękne Rzeczy zrobiłaś, Słoiczek jest super,A Buteleczkę też taką samą sobie wyszukałam i planuję zrobić :-) A Skarpetki są cudowne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni Lucynko, że nic sie u Ciebie nie marnuje. Potrafisz wszystkiemu dać drugie życie w nowej, pięknej oprawie. Pinterest, to skarbnica pomysłów, ja tylko z niego czerpię :) A ciepełka to Wam zazdroszczę, kiedy u nas brzydko, zimno, deszczowo i wieje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadziuniu kochana. Przepraszam, że kilka postów umknęło mi, ale inne miałam sprawy... Tzn. wszystko obejrzałam teraz, ale zaległości mam tyle u innych, że komentuję już tylko pod ostatnim postem... Słoiczek ozdobiłaś ślicznie! A Mikołaj superowski;)No cóż więcej mam napisać, skoro wszystko mi się podoba? Miłego weekendu Ci życzę, zazdroszczę ciepłych dni, pozdrawiam cieplutko Ciebie i resztę rodziny i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko,ale Ci dobrze u nas typowa jesień,a Ty masz iście letnią aurę. Korzystaj Lucynko ile wlezie.
    A co do słoiczka super sprawa takiego też bym nie dała wyrzucić. Po przeróbce cudny w tej drugiej wersji i ciekawi mnie dlaczego jest to wersja narazie.😉
    Wszystkiego dobrego Lucynko dla Ciebie i całej rodziny 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno mnie tu nie było, ale dobrze wiedzieć, że jesteś niezmiennie kreatywna ;)
    Ula z BloomCraft

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.