niedziela, 18 grudnia 2016

Cykliczne kolorki--grudzień

W grudniu w Cyklicznych kolorkach   Danusia chciała,żeby skrzyło się na biało,ewentualnie z małym dodatkiem zieleni.Przerobiłam następny słój,ale długo się zastanawiałam,czy go pokazać,nawet już nie wiem ile zrobiłam zdjęć,biały metaliczny kolor i brokat,to połączenia które żadnym sposobem na zdjęciach nie wychodzi.Nie chciałam jednak opuszczać miesiąca ,więc pokazuję co udało się zrobić,Oczywiście zdjęcia i oryginał,to dwie różne sprawy






tu zbliżenie,żeby było widać fakturę



Z białymi gałęziami wygląda naprawdę nieźle,ale zdjęcia są jakie są.

Biały kolor lubię,mam trochę ciuszków,przede wszystkim letnich,lubię białe dodatki  nie tylko w ubraniach,a teraz mam białą kuchnię,choć jeszcze jej nie widziałam,tylko trochę na skype ,bo mąż ją robił po moim wyjeździe,właśnie kończy i czekam na zdjęcia,zimy nie lubię,im jestem starsza,tym bardziej,,pozdrawiam serdecznie

i banerek

13 komentarzy:

  1. Lucynko! Cudownie przeobraziłaś tą butelkę, jest wspaniały wazon z niej - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko ja tam widzę piękny oszroniony słoiczek , z dekoracja świąteczna będzie na pewno uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet na zdjęciach wazon fajnie się prezentuje, a podejrzewam, że na żywo jest naprawdę obłędny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto skromnie i butelka wygląda teraz jako dekoracja świetnie. Pozdrawiam i Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy może na fotkach aż tego nie widać ,ale wiem ,że w rzeczywistosći jest cudnie.
    Butelka zgrabna,smukła,ślicznie oszroniona,co znaczy,że zadanie jak nic zaliczone na szósteczkę .
    Dziękuję za tak piękną grudniową pracę .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma fajną teksturę, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucy, butelka swietnie sie prezentuje. Z bliska widać ciekawą faktórę. Ładna dekoracja świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trudno jest sfotografować taką biel, ale teksturka jest widoczna i wiem, że ja wciąż bym dotykała ten wazon :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na słój, ciekawie się prezentuje.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry pomysł :) Wierzę, że w naturalnym świecie w pełni udaje się wydobyć jego urok. Ale tu przynajmniej dobrze widać ciekawą fakturę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super metamorfoza :) Piękny słój :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czasem zdjęcia nijak nie chcą oddać uroku pracy, pomysłowo bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.