czwartek, 15 grudnia 2016

Czego się nie robi dla wnuków

Moja wnuczka ma domek dla lalek,1,5m wysoki,4 poziomy,wypasione meble.Wszystko fajnie, jest tylko jedno ale,domek z oczywistych względów stoi w jednym pokoju i wnusia rzadko się nim bawi bo nie może go nosić z sobą tam gdzie chce. Cóż było robić,babcia wzięła się do pracy i skleciła domek dla lalek w pudełku,które wędruje teraz z wnuczką po całym domu.To mój pierwszy raz,więc daleko mu do doskonałości,ale teraz mogę powoli wnosić poprawki,zresztą wnuczce niedoróbki nie przeszkadzają,ma zabawkę,którą lubi



tak wygląda z góry




 to jest kuchnia
 tak wygląda z "lotu ptaka"
 telewizor
 szafa w sypialni,drzwi się otwierają,w środku jest półka i wieszak

                                              zlew



łazienka
                                  sypialnia      


 Zdjęcia nie są ułożone kolejno,ale coś mój komputer dzisiaj chodzi jak chce i nie mam już siły z nim walczyć
Pozdrawiam serdecznie


12 komentarzy:

  1. ile pracy w to włożyłaś! super domek, a te detale...szok.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko rewelacja, poradziłaś sobie z tematem wyśmienicie. Ważna że wnusia zadowolona, zresztą która dziewczynka by nie była, mając takie cudo !!
    Bardzo pomysłowe rozwiązania sprzętu i mebelków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko jakie nie doróbki. Najważniejszym oceniającym jest Twoja Wnusia. A z tego co piszesz to Twój domek bardzo Jej się podoba,a to najlepsze uznanie. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu, ale super! Lucy kochana ja jestem w szoku, domek jest świetny, a ta dbałość o szczegóły. .. nawet serwetuchna leży na stoliku. A juz ta otwarta klapa w toalecie rozbroiła mnie kompletnie. Fajnie jest mieć taką babcię :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj pamiętam jak byłam mała i robiłam sobie takie domki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, cudowny ten domek i aż się rozczuliłam - w szkole robiło się takie domki na pracach ręcznych (dziś ten przedmiot zwie się "zajęcia techniczne":)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko! Podziwiam, Sam pomysł jest świetny,A wykonanie to mistrzostwo - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek jak prawdziwy, wspaniale przemyślany. Wykonałaś kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko dałaś czadu z tym domkiem ,tyle pracy włożyłaś w jego wykonanie ,ale widać ,że się opłaciło.Jest kapitalny,tyle tych mebelków,kurcze nawet kibelek jest ,normalnie wszystko jak powinno być .
    Buziaki i spokojności życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bajerancki domek, wspaniały jest !!! Tez kiedyś robiłam Kamilowi do szkoły, ale nawet stanąć kolo Twojego nie może!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny!!! Tez pamietam swoje zabawy w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.