sobota, 31 grudnia 2016

Witam serdecznie



Właśnie wróciłam ze swoich nietypowych świąt i przede wszystkim pragnę podziękować wszystkim osobom,które przesłały do mnie kartki.Mąż mi "doniósł",że trochę ich dostałam,niestety nie powiedział od kogo,więc na razie dziękuję po prostu tym Osobom,które je wysłały,a oglądać i dziękować imiennie będę jak wrócę do domu, gdzieś około kwietnia.
Święta w tym roku miałam naprawdę nietypowe,wprawdzie w polskim domu i z polskimi wszystkimi tradycjami,ale w klimacie który nam się świątecznie nie kojarzy.Na Florydzie było bardzo ciepło i ubierać się do kościoła w Boże Narodzenie na krótki rękaw i w sandały to dość dziwne uczucie,tak samo jak choinka stojąca obok palmy,ale w sumie było bardzo fajnie i mogłabym a tym klimacie zostać na zawsze.Powrót do Nowego Jorku i grubych kurtek był dość bolesny,ja lubię ciepełko.Chciałam Wam pokazać trochę zdjęć z tego miejsca



tak chodziłam ubrana w wigilię



choinka w parku

typowe domki 



plaża


stroju nie miałam,ale po wodzie chodziłam






A w Nowym Roku chciałam złożyć Wam najlepsze życzenia,niech ten rok będzie jak najlepszy i niech się spełnią  Wam wszystkie plany,marzenia i postanowienia,niech przyniesie dużo radości,miłości i spokoju,a wena niech będzie z Wami ,ściskam i buziaki ślę

9 komentarzy:

  1. No fakt sceneria bardzo nietypowa jak na Boże Narodzenie, krótkie spodenki obok choinki wyglądają dość zabawnie. Ale fajnie że mogłaś spędzić święta tak nietypowo.
    Pozdrawiam serdecznie i zyczę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, żeby spełniły się Twoje marzenia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałas cudne święta. Mam nadzieję, że pokażesz masę zdjęc. Miłego pobytu i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. To rzeczywiście nietypowe Święta - takie połączone z wakacjami.
    Dziękuję Lucynko za życzenia. Tobie również życzę dużo szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo przyjemne święta. Także bym chciała w takim ciepełku i słonecznym dniu przebywac. Fajnie miałaś:)
    Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko! Chyba bardziej się czułaś jak na wczasach niż jak w Święta, Ale Dobrze jest w życiu Wszystkiego spróbować,Życzę Ci Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko, w takim cieple mogłabym żyć bez przerwy, niezależnie od pory roku.
    Życzę Ci cudownego, pełnego dobrych niespodzianek i twórczych inspiracji Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dopiero fajne, mieć święta "latem" :) Sama bym chętnie kiedyś czego takiego chciała zaznać ale raczej nie będę mieć takiej możliwości. Wszystkiego dobrego Lucynko w Nowym Roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite lato zima;):):) przesyłam pozdrowienia ze śnieżnego Tarnowa gdzie jeszcze odwiedzamy rodzinke i znajomych i zycze wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak czy inaczej święta to święta, jak nie można mieć śniegu, to już lepiej w takim ciepłym klimacie je spędzać, i przy okazji podziwiać , bo jak widać na zdjęciach jest co. Życze Ci w tym Nowym Roku wielu wspaniałych chwil, i nieustającej twórczej weny

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.