czwartek, 19 stycznia 2017

Bombardowanie--odsłona druga

Tym razem w zabawie u Danusi  kreatywnie bombardujemy pudełko z okienkiem.Moje pudełko ma nie tylko okienko,ale całą witrynkę


Teraz wystarczyło tylko coś wymyślić  i gotowe,ale jak to zwykle bywa z tym wymyślaniem jest najgorzej.Przypomniałam sobie ile frajdy miałam robiąc niedawno domek dla lalek,dla mojej wnuczki,bardzo mi się podobało robienie małych mebelków i teraz postanowiłam też zrobić miniaturkę.Z wyborem czego to ma być miniatura nie miałam specjalnego problemu,bo chciałam zilustrować swoją ukochaną książkę,"Władcę pierścienia",którą pierwszy raz czytałam zanim ktoś pomyślał o jej sfilmowaniu,do której regularnie wracam,nie wiem ile razy już ją przeczytałam i jeszcze mi się nie znudziła.Zrobiłam chatkę,a właściwie norkę hobbita.Roboty trochę przy tym było,frajdy jeszcze więcej,a to efekty

tak wygląda zamknięta w pudełeczku


można całość wyjąć z pudełka

płotek z tekturki,roślinki naturalne

na oknie zostawiłam resztki kleju,żeby imitowały pajęczynkę

ławeczka jest z kawałków patyczków,trochę pomalowana

drzewko z patyków oklejonych gąbką,tak samo zrobiłam trawę
Miałam przy tej pracy bardzo dużo przyjemności,jest w niej jeszcze dużo niedoróbek,ale pierwsze koty za płoty,na pewno jeszcze będę próbować,zresztą jak poczytałam potem na ten temat na internecie,to okazało się ,że jest to właściwie cały przemysł,ale mnie się lepiej podoba wymyślanie z czego zrobić dany element,niż kupowanie gotowych.To tyle na dzisiaj,post wyszedł ogromny,choć temat jest mini,pozdrawiam serdecznie

21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście pobawiłaś się nieźle, tyle elementów i takich drobniutkich detali, zaskoczyłaś mnie pomysłem i zachwyciłaś wykonaniem, dla mnie rewelacja !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko prześwietny pomysł na takie wykorzystanie pudełka z okienkiem .Wszystko w nim zachwyca i ten domek dla hobbita i ta pajęczyna czy drzewo w gąbeczkę ubrane .
    Bardzo się cieszę,że praca na to wyzwanie dała Ci dużo radości i nie robiłaś jej z musu a raczej z wielką przyjemnością .Wtedy to dopiero jest frajda,no nie ?
    Dzięki kochana za udział w styczniowym bombardowaniu i myślę ,że chyba mogę liczyć na Ciebie w kolejnym zadanium?
    Buziaki i pozdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko! Przepiękna praca,Trzeba CI przyznać że masz wspaniałe pomysły - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miałaś kochana fajny pomysł, a wykonanie świetne. A już ta pajęczynka... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko myslałam nad tym okienkiem długo i nic poza pudełkiem mi do głowy nie przychodziło. Więc ukłony w Twoja stronę za kreatywność. Pomysł doskonały, wykonanie jeszcze fajniejsze a jak jeszcze była przy tym zabawa to nic tylko pozazdrościć. Dla mnie bomba !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Normaknie zapiera dech :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pomysł Lucynko! Kapitalnie to wygląda, szczególnie na zbliżeniach gdzie widać większość detali. Jestem pewna, że wspaniale się bawiłaś.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucyś, cudny jest ten domeczek Hobbita. Na pewno miałaś ogromną frajdę przy tworzeniu, taką samą jak ja przy oglądaniu.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł genialny! Te wszystkie detale zachwycają. Miło popatrzeć na tak kreatywną pracę!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko, Pomysł fantastyczny! Świetnie ,,zbombardowałaś" pudełeczko;)A mnie nie przyszło do łepetyny, żeby coś zamieścić w swoim? Bardzo mi się podoba Twoje dzieło;) A włożyłaś w nie zapewne dużo pracy... No, ale efekt wspaniały! Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę nie tylko miłej niedzieli, ale i całego tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł świetne wykonanie cudna praca powstała

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudony ogródeczek! Wnusia musi być szczęsliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, misterna i mistrzowska robota. Podziwiam za cierpliwość.
    Dziękuję za odwiedziny i dołączenie do grona obserwatorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. O raju, fantastyczny pomysł. Śliczny domek i okolica 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna norka! Bardzo porządna norka. Żaden hobbit by się tak porządnej norki nie powstydził! Cudo :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bom-bo-wo zbombardowałaś to pudełko! Kocham Władcę w każdej postaci i uważam że norka wyszła Ci przeurocza i bardzo realistyczna.
    Prędzej czy później, ale pewnie zainspiruję się Twoim pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. łał! Magiczna kraina zamknięta w pudełeczku :) Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.