poniedziałek, 16 stycznia 2017

Diabelskie szarości

W Cyklicznych kolorkach w styczniu, Danusia  zarządziła kolor szary w dwóch wersjach:z żółtym lub czerwonym,miały być też dodatki innych kolorków,ale przy opcji szaro-żółtej bez czerwonego i niebieskiego,a przy szaro-czerwonej bez żółtego i zielonego.Wybrałam zestawienie szaro -czerwone,bo bardzo lubię taki układ,mam trochę ubrań w tych kolorach i lubię to zestawienie nie tylko w ciuszkach.Jako kolor dodatkowy zastosowałam czarny.Zrobiłam butelkę decu,ponieważ nie miałam potrzebnej serwetki,więc znalazłam obrazek,a właściwie dwa  w internecie i je wydrukowałam,dodałam trochę pasmanterii, kapelusik zabrałam czekoladowemu bałwankowi i powstała butelka na nalewkę dla pewnego pana.



to jedna strona

a to druga



no i jeszcze banerek

pozdrawiam serdwcznie

23 komentarze:

  1. Lucynko! Buteleczka Piękna i Oryginalna -Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko bardzo fajna energetyczna buteleczka , Fajnie dostać taki prezent :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczka jak marzenie. Pięknie współgra ta czerwień z szarością.
    Pozdrawiam, Lucynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Super Lucynko;)Buteleczka z taką roztańczoną damą, na pewno niejednemu panu przypadłaby do gustu;) Na prezencik w sam raz;) pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;)
    P.S. Odnośnie szalika, o którym pisałam na swoim blogu, to dostałam niezłą reprymendę, a pupsko bolało...Ale nie pisałam już o tym, bo nietrudno było się domyślić;););)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko jakże miło mi ,że znów jesteś i nie odpuszczasz ,mimo,że jesteś nadal tama hen daleko :)
    Kochana butelka świetna,ślicznie zrównoważone kolorki i te czerwone elementy jak wisienka na torcie.
    Super .
    Pozdrawiam poniedziałkowo i z tego co widzę na razie za okenm słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko takie połączenie wygląda bardzo elegancko . Efekt końcowy rewelacja aż chciałoby się zobaczyć stary film 🎥 z Fredem Asterem i Jenner Rogers bo tak kojarzy mi się ta dama w czerwieni. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Na taką "panienkę" niejeden mężczyzna chciałby patrzeć 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super buteleczka. Kapelusik odlotowy, nalewka będzie smakowała podwojnie:) Ciekawe czy też procenty wzrosną:))) Swietna praca! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna buteleczka, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I zwykła butelka stała się piękną ozdobą... Świetne jest to zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna praca :) Podziwiam pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza i pomysłowa flaszeczka, idealna na niebanalny prezent.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. O, proszę, jaka ciekawa interpretacja tematu! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, jak zwykła butelka może nabrać ognistego temperamentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie udekorowana buteleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna butelka z temperamentem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna butelka powstała na wyzwanie Danusi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nalewka z takiej butelki musi smakowac bosko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Diabelsko fajna ta butelka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna buteleczka , do tego z nalewką:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale udana butelka, pewnie nie na długo pełna;-P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe czy Pan doceni kunszt butelki i nie wypije zbyt szybko trunku :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna butelka! obdarowany Pan na pewno będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.