czwartek, 12 stycznia 2017

Kartki przez cały rok

W tym roku postanowiłam,że będę sumiennie brała udział we wszystkich wyzwaniach u Ani ,wprawdzie czasu mam teraz trochę mniej,ale dam radę,a czasu mniej bo nie miała babka-emerytka co robić,to na stare lata do szkoły poszła,Doszłam do wniosku,że trochę ten mój angielski trzeba uporządkować i skorzystałam z okazji,że w szkole wnuków jest ku temu możliwość,a dzieciaki mają uciechę,że babcia chodzi z nimi do szkoły.
W tym miesiącu Ania zafundowała nam pewną dowolność,a mianowicie można było z bingo wybrać coś "po linii" lub dowolnie dopasować dodatki.

najpierw banerek





a teraz kartki




okolicznościowa---kwiat,czerwony,koło,ramka

wielkanocna--grafika od Małgosi,ramka,zielony,zwierze  

świąteczna---ramka,kwiat,zwierze

no i kolaż
Styczeń zaliczony [mam nadzieję] teraz czekam na następne miesiące,pozdrawiam serdecznie

13 komentarzy:

  1. Na naukę nigdy nie jest za późno Lucynko!
    Urocze karteczki zrobiłaś. Świetny jest stempelek z zajączkiem, podoba mi się też zimowa kartka z okienkiem. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko super, że poszłaś do szkoły :))- przyda Ci się na pewno.
    Kartki fajowe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sliczna kartka okolicznosciowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super karteczki :)
    Lucynko podziwiam Cię, bo mi to nawet za młodu sie nie chciało do szkoły chodzić, choć z nauką nigdy problemów nie miałam. DO dziś mam tak, że jak mi sie nie chce wstać, to wystarczy że pomyślę że przecież idę do pracy a nie do szkoły i od razu mi lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za ten angielski !!
    Lucynko cieszę się , że postanowiłaś dołączyć do II edycji zabawy, życzę Ci powodzenia i żebyś wytrwała do końca :-)
    Karteczki wg tabeli bingo świetne są , bardzo mi się podobają. Ta grafika z okienkiem cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki ,zwłaszcza świąteczne :-))) Gratuluję odwagi i chęci ,trzymam kciuki za angielski :-))
    )

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kartki, zwłaszcza podoba mi się okolicznościowa.
    Podziwiam za zapał do nauki!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko, cieszę się, że wstąpiłaś w szkolne szeregi, bo nauka j=obcego języka zawsze potrzebna;) Tylko , nie chodź na wagary;););) Karteczki zrobiłaś superowskie! Cieszę się, że wykorzystałaś mój rysunek;)Przynajmniej wiem, że nie robię tego na próżno. Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko! Wszystkie Karteczki są Cudowne, życzę Ci Samych piątek w szkole:-)Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko, wspaniale że się uczysz, to słuszna decyzja! Ucz się pilnie i nie opuszczaj żadnej lekcji :-)
    Piękne karteczki zrobiłaś, wszystkie są świetne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne karteczki :) Gratuluję szkolnej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.