czwartek, 26 stycznia 2017

Maleńkie tęsknoty

Jestem wprawdzie już przyzwyczajona do życia na dwa domy,mam zawsze któreś z dzieci i wnuki przy sobie,ale człowiek to taka istota,ze mu zawsze brakuje tego co ma dalej.Razem  z mężem spędzamy czas na zmianę w Polsce lub Stanach,spotykamy się co kilka miesięcy w którymś mieście,pomieszkamy trochę razem,a potem znowu się rozjeżdżamy,póki nasze wnuki są małe chcemy pomóc dzieciom,więc tak żyjemy.U córki mamy swój pokój,swoją łazienkę i nawet jak jadę to nie biorę ze sobą dużo ciuchów,bo praktycznie w każdym domu mam potrzebny zestaw.I tu i tu mam swój kąt do scrapowania z zestawem potrzebnych rzeczy,dzięki Bogu mamy teraz internet i łączność bez problemu,więc nie jest źle,ale czasami nachodzą małe tęsknotki za pozostałą rodziną,za dzieciakami i nie wiadomo za czym jeszcze i w ten sposób powstał ten art journal. Pomazałam,postemplowałam,popsiukałam,pomalowałam i od razu jest lepiej.  Strasznie długi ten wstęp,ale jakoś tak mi wyszło







tekst zaczerpnięty z piosenki K.Prońko,pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Pięknie, wzruszająco i od razu widać wielkie serducho w tej pracy. jestem zachwycona. Pozdrawiam Cię mocno, mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że potrafisz przelać swoje emocja na papier. Dla mnie sztuka nieosiągalna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma jakieś tęsknoty, ale nie każdy potrafi tak pięknie przelać je na papier i zrobić z nich coś pięknego. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie życie. Dobrze jest mieć takich rodziców, którzy mogą pomóc.
    Piękny wpis 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię Lucynko, bo ja nie wiem czy bym potrafiła tak żyć na dwa domy jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś wspaniałą Mamą, Babcią i Artystką!
    Stworzyłaś niezwykłą pracę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko, pięknie, osobiście i z artyzmem. Podziwiam!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko! Pięknie wyraziłaś swoje Emocje, Jesteś wyjątkową mamą i Babcią, Podziwiam Cię - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko śliczną pracę stworzyłaś .Podziwiam za życie na walizkach ,ciekawe czy ja bym tak umiała.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą piosenkę, czasem sobie ją nucę pod nosem. Moje dzieci nie mieszkają aż tak daleko ale i tak tęsknię. To piękny, nostalgiczny wpis Lucynko. Tło miejscami wygląda jak głębia oceanu, który oddziela Cię od domu - od jednego z domów. Urzeka lekkość i delikatność. Wygląda na to, że nigdy nie przestaniesz tęsknić... Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.