wtorek, 3 stycznia 2017

Trochę decoupage

Przed wyjazdem na swoje świąteczne wakacje przygotowałam dla Pani domu mały prezent,drewnianą skrzyneczkę i ramki ozdobiłam metodą decoupage. Wszystko jest zrobione w "starociowym"stylu,nie jestem zbyt mocna w cieniowaniu,zawsze kosztuje mnie to dużo wysiłku i pracy i często nie jestem zadowolona z efektu,ale tym razem nawet mi się dość udało,specjalnie nosem nie kręciłam,a obdarowana była bardzo zadowolona



okucia miały brzydki kolor,więc pomalowałam je miedzianą farbą





Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Lucynko piękne prezenty przygotowałaś. A cieniowania wyszły Ci ślicznie, niestety i ja mam z nimi spory problem . Rameczki tez prezentują się ślicznie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Upominki cieszą zawsze- super ozdobiłaś, a zwłaszcza pudełeczko pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko! Wcale się nie dziwię że obdarowana była zadowolona , Bo Skrzyneczka jest po prostu prześliczna i do tego jeszcze te dwie piękne rameczki, Cudownie - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny komplet, szczególnie ta skrzyneczka mnie zachwyciła.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piękne! Tak starannie zrobione, cieniowania są świetne!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja cie.... ale śliczności. Już sam kształt szkatułki i ramek jest super, a do tego pięknie dobrana serwetka i efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To śliczna szkatułka, bardzo oryginalna. Ozdobiłaś ją Lucynko ze smakiem, w dobrym stylu. Cieniowania wyszły delikatnie i niewątpliwie dodają jej charakteru. Świetnie prezentują się okucia. To wspaniały prezent!
    Przesyłam gorące pozdrowienia z zamarzniętego południa.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.