niedziela, 19 lutego 2017

Cykliczne kolorki---piękno natury

 W cyklicznych kolorkach Danusia  zarządziła w tym miesiącu,że mamy podziwiać piękno papużek i w związku z tym obowiązują dwa zestawy papuzich kolorków:niebiesko-biało-czarny i zielono-żółto-czarny.Ponieważ niebieski nie jest moim ulubionym kolorem,wybrałam zestaw drugi.Zrobiłam sobie okładkę na zeszyt,trochę taką art-journalową,jest dość płaska,bo nie lubię,żeby wystające ozdobniki przeszkadzały mi w pisaniu,wszystkie dodatki są z tekturki,sporo użyłam  farb,tuszy zielone elementy to odbita maska,do gesso dodałam farbę,całość pociągnęłam Mod Podge,które znakomicie utrwala.Te papuzie kolory bardzo lubię,ale głównie w przyrodzie,kiedy się pojawiają wiem,że nadchodzi moja ulubiona pora roku wiosna,w ubraniach niekoniecznie,ale jako dodatki w mieszkaniu już bardziej,byle nie za dużo.


A tak  wygląda moja okładka,w naturze ten zielony jest bardzo soczysty,ale pomimo wysiłków wyszedł mi tylko taki 




tu udało mi się uchwycić właściwszy kolor


jeszcze banerek



pozdrawiam wszystkich serdecznie



























29 komentarzy:

  1. Lucy droga, okładka zachwycająca- w tak ozdobionym zeszycie aż miło będzie prowadzić notatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko wyszło pięknie , energetycznie . Bardzo lubię ten zestaw kolorystyczny, kojarzy się z wiosną i jest taki ciepły, energetyczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko, okładeczka super;) Pachnie wiosną i to najważniejsze;)No i ,,papuzią" pracę masz już głowy;)A najważniejsze, że właściwy kolorek udało Ci się uchwycić. Tak to jest z tym fotografowaniem... Częst kolory wychodzą na fotkach zupełnie inne... Pozdrawiam Cię Lucuś gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko! Super okładka, Na tym drugim zdjęciu te kolory są całkiem żywsze Bardziej zdobią karteczkę - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten styl:) Podobają mi się wszystkie dodatki i kolory. Praca wyszła świetnie!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalna okładka w pięknych kolorach! Dzięki "płaskim" dodatkom na pewno okładka szybko się nie zniszczy, a przecież o to chodzi by było i pięknie i użytkowo.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kompozycja . Okładka jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna okładka, bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko okładka bombowa i jak najbardziej papuziasta.Dobrze ,że zrobiłaś zbliżenie kolorku zielonego,bo już zaczynałam się martwić i szukać jakiego wytłumaczenia haha :)
    Kochana dziękuję za udział w lutowym kolorku i pozdrawiam serdecznie,zapraszając jak zawsze na kolejny miesiąc zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko, wspaniała okładka i taka energetyczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna okładka Lucynko. Kolory ładnie się przenikają, kompozycja jest ciekawa i intrygująca. Dojrzałam też tajemniczą twarz kobiety. Super! Mam tylko pewien niedosyt - zbyt mało zdjęć pokazałaś - szkoda.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się niezmiernie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kolory w tak pochmurny dzień bardzo rozweselają, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i kapitalnie wyszło, super pomysł z perełkami w zębatych kołach, nadaje to kobiecości w męskich maszynach xD.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pomysłowa dekoracja:) i w żywych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super dobrane kolory :D Pieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna okładka- bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna okładka, podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to okładka na zeszyt? Przecież to jest coś takiego "patrz na mnie i nie dotykaj bo jestem za piękne żeby zniszczyć", a Ty piszesz okładka na zeszyt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twoja okładka, podoba mi się taki pomysł na ozdobę zeszytu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna okładka, wygląda bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna okładka, też lubię płaskie okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała praca !!!
    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna okładka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.