sobota, 4 lutego 2017

Kartki przez cały rok u Ani

Od tego miesiąca inspirować nas będą u Ani  co miesiąc inne artystki,a w lutym jako pierwsza robi to Gosia .
Jej wytyczne to--Boże Narodzenie-biała śnieżynka,Wielkanoc- zając z kurczakiem,okolicznościowa-serduszka

a to moje kartki



Wielkanocna z kurczakiem i zającem autorstwa naszej inspiratorki Gosi  ja ją tylko trochę inaczej pokolorowałam
Na Boże Narodzenie,są śnieżynki,grafika wycięta z pudełka po słodyczach świątecznych




i z serduszkami dwie,zrobiłam ich więcej,ale na razie nie mogę pokazać

kolaż


i jeszcze oczywiście banerek




21 komentarzy:

  1. Lucynko, piękne karteczki, a ta z trybikowym sercem bardzo intrygująca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko! Karteczki wszystkie są Prześliczne, Ta ze śnieżynkami najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki:) ale mnie urzekła najbardziej pierwsza serduszkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko jak widzę tematy wymyślone przez Gosie Ci spasowały bo tak szybciutko zrobiłaś lutowe karteczki. Cieszę się, że skorzystałaś ze stempelka autorstwa Gosi.
    Wszystkie Twoje kartki bardzo mi sie podobają. Bardzo ciekawe to serduszko z trybikami.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, wpisuję się pod Anulką, bo ja również chciałam Ci bardzo podziękować za wykorzystanie mojego rysunku do karteczki;) No i przyznam rację Ani, że uwinęłaś się błyskawicznie, a karteczki super! Pozdrawiam Cię gorąco, ściskam mocno i przesyłam buziaczki;)

      Usuń
  5. Lucynko wszystkie kartki śliczne,ale jak zobaczyłam tą z serduszkami w ramce to mnie przytkało jest fantastyczna . Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki. Serce zrobiłaś rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko super karteczki Ci wyszły, każda ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne delikatne karteczki. ajączek w jajku cudny:) Pozdrawiam ciepło, z zimnego Wschodu Polski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, sorki zjadlam "z" w zajączku:)

      Usuń
  9. To urocze i efektowne karteczki Lucynko. Świetnie wykorzystałaś grafikę od Gosi. Śliczne są też te z serduszkami.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko śliczne karteczki poczyniłaś ,każda jest wyjątkowa i pomysłowa.
    Ja też korzystam z Gosi grafiki bo sa świetne i takie wesołe.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie sobie poradziłaś z tematami :) Serduszkowe karteczki podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne karteczki- wszystkie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki!!! serduszkowe zachwycają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki!
    Bardzo podoba mi się serduszko z trybikami - idealna kartka dla mężczyzny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki :-D Walentynkowe zachwyciły mnie najmocniej :-DDD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.