poniedziałek, 13 lutego 2017

Serduszka czyli walentynki

W Stanach walentynkowe wariactwo na całego,wszystkie sklepy założone wszelkiej maści asortymentem pod tytułem "I love you" ,od czerwieni oczy bolą,we wtorek nasze dzieciaki muszą iść do szkoły ubrane na czerwono,,cała szkoła tak będzie wyglądała łącznie z nauczycielami.Moja wnuczka sama narobiła masę kartek,dla rodziców,dla nauczycieli,dla koleżanek i kolegów,nawet mój wnuk wziął się do pracy i kilka zmajstrował,ja tylko dostarczyłam materiałów,a resztę oni sani robili.Oczywiście i babcia musiała wziąć się do roboty,choć nie w takim hurtowym wydaniu,ale kilka kartek powstało.



do tej szukałam natchnienia na pintereście

i do tej też





pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Lucynko super Twoje walentynkowe kartki a pociąg i rybki super dla dzieciaków. Fajnie że i Twoje wnuki stworzyły swoje własne . W końcu mają od kogo podpatrzeć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, piękne walentynki, a pociąg podoba mi się szczególnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy, ależ niezywkłe karteczki! Niesamowite są rybki - fantastyczny pomysł!
    W naszej szkole też dzieciaki mają przyjść na czerwono, a walentynki wykonywały na religii - w szoku jestem :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. To śliczne i bardzo kreatywne karteczki Lucynko. Pomysł na rybki wyjątkowo ciekawy i oryginalny! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy, karteczki są przeurocze. A Stany, no cóż, rządzą się swoimi prawami; kochać powinno się cały rok, nie tylko od święta, a Oni potrzebują święta :p Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy piękne karteczki ,fantastyczne pomysły ,a już ta z ciuchcią i rybkami to dopiero czadowe karteczki.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie ,buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko! Piękne i pomysłowe karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli wszędzie pełno oznak miłości, i dobrze. Karteczki fajne, ta z pociągiem jaka super :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.