poniedziałek, 27 lutego 2017

Stare na nowe

Dziś u mnie recycling,czyli przeróbki starego na nowe.Pierwsza przeróbka to stara doniczka--dwojaczek,którą odnowiłam metodą decoupage



Wzory po przyklejeniu trochę poszarpałam na brzegach,bo wycięte dokładnie wyglądały jakoś nienaturalnie,nie podobały mi się,a takie poszarpane wyglądają lepiej
a tak wyglądała doniczka przed przemianą



Drugą przeróbką były dwie nieduże butelki,które córka chciała mieć "śrubkowe",nie mam zdjęć przed,bo zapomniałam zrobić,ale teraz wyglądają tak









Użyłam tu metalowych śrubek i innych dodatków,scrapków papierowych i tekturowych,,niestety nie mam tu tyle mediów ile bym chciała,więc muszę się zadowolić takim efektem jaki otrzymałam,a kolorystykę też miałam z góry określoną,Zdjęcia ciężko jest zrobić,bo od metalicznych farb wszystko się odbija,no ale jest jak jest i na razie tak zostanie,choć nie wiem czy kiedyś coś w nich nie zmienię.

a tu obie prace razem



pozdrawiam serdecznie wszystkich "zaglądczy" ,dziękuję,że jesteście

9 komentarzy:

  1. Lucynko świetne te recyklingowe prace. Śrubkowe buteleczki są rewelacyjne i ta kolorystyka bardzo w moim typie. Doniczki po odnowienie jeszcze Ci długo posłużą, bo wyszły cudnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, zazdroszczę zdolności w dekupażowaniu ;) Piękne masz tym samym ozdobniki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko dwojak jest rewelacyjny uwielbiam takie postarzane rzeczy. Ale butelki to z mediowałaś po mistrzowsku. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, powstały świetne ozdoby - podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko! Przecudnie odnowiłaś, Te doniczki bardzo mi się podobają, Butelki również urocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy, uwielbiam wszelkie osłonki doniczkowe, zwłaszcza w takiej formie! To się nazywa drugie życie :-)
    Butelki bardzo ciekawe, w pierwszej chwili myślę dlaczego "śrubkowe", ale już wiem :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucy, cudowne prace!!! Jej, nawet tak daleko od domu działasz z sukcesem.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.