środa, 15 marca 2017

Kartki przez cały rok

Witam serdecznie,wróciłam,zaaklimatyzowałam się,przestawiłam na inne tory i zrobiłam kartki na zabawę u Ani  .W tym miesiącu inspirowała nas Danusia ,a wytyczne to

Bukiet i wstążka--potraktowałam temat dosłownie i zrobiłam bukiecik


Na kartce na Boże Narodzenie powinno być ośnieżone drzewo i brokat,drzewo widać,brokatem jest pociągnięty cały jasnoniebieski papier,mam nadzieję,że to widać
Na kartce  wielkanocnej miał znaleźć się kogut i kolor czerwony

Zrobiłam też drugą kartkę wielkanocną  --paski i jajo,obrazek znaleziony w internecie


Jeszcze kolaż wszystkich kartek

 I banerek



pozdrawiam cieplutko

13 komentarzy:

  1. Lucynko ale masz powrót z wielka pompą , bo te kartki sa genialne !
    Cieszę się że szczęśliwie wróciłaś. Mieć taką babcię co leci na drugi koniec świata do swoich wnuków to prawdziwy skarb.
    A wracając do kartek to wszystkie mi się bardzo podobają. Ale naj sa ośnieżone drzewka i zając w autku retro !
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Lucynko! Szczególnie ta pierwsza mnie urzekła, cudna kompozycja.
    To wspaniała interpretacja tematów.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zinterpretowane wytyczne :-D Najbardziej zachwycił mnie bukiecik :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, pełne uroku kartki. Zachwycił mnie zimowy widoczek.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko super że już jesteś kartki zrobiłaś cudowne, a jakie ładna grafika. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko! Karteczki Przeurocze ale ta pierwsza mnie zauroczyła jest Cudowna - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki sa super, szczególnie ta pierwsza z bukietem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki!
    Zachwyciła mnie ta bożonarodzeniowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko wspaniałe karteczki ,świetnie sobie poradziłaś z tematami w zabawie Anulkowej .
    Każda karteczka jest piękna ,każda inna i to bardzo lubię .
    Pozdrawiam Cię serdecznie i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki fantastyczne, Lucynko, zaś z kitajcami w samochodzie rewelacja :) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w domu Lucynko!Dopiero wróciłaś, a już piękne karteczki zrobiłaś;) Ale mi się ,,rymnęło" ha ha ha;)Fajnie, że już jesteś, że z powrotem zaklimatyzowałaś się;)Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie świetne karteczki. Fajna grafika ze zajączkami w samochodzie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowy bukiecik:) Piękne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.