niedziela, 26 marca 2017

Poszukiwania biskupa

Przyznam szczerze,że w marcu oba wyzwania Danusi    dały mi zdrowo popalić.Kiedy wyczytałam jaki kolor w marcu będzie jedynie słuszny,zaczęłam sprawdzać swoje zasoby i okazało się,że z całej fury przydasi mam tylko mały kawałek papieru w tym odcieniu,w serwetkach ani śladu po nim,a mnie zachciało się jajek decoupage .Zamówiłam więc serwetki w kolorze ,a właściwie z kolorem biskupim i co się okazało?..na żywo to nie nie był biskupi tylko róż,to samo spotkało mnie po wydrukowaniu kilku wzorów z internetu.Nie zostało mi nic innego jak wykorzystać ten papierek który miałam i zrobić z niego karteczkę



połączyłam kolor biskupi z beżem w różnym odcieniu,mam nadzieję,że jest to widoczne i wszystko się zgadza
 jeszcze banerek




 
A tu jeszcze poprzednia moja praca,pudełko po czekoladkach,niestety okazało się,że chyba proporcje się nie zgadzają i kolory nie do końca wyglądają jak powinny,więc tylko je  pokazuję

Róże wydrukowałam z internetu i i ten kolor nie do końca jest taki jaki chciałam,ale pudełeczko się przyda

23 komentarze:

  1. Kartka wyszła super, Lucynko. A pudełeczko na pewno znajdzie zastosowanie, choć znając Danusi dobre serducho, to zaliczy zadanie ;) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wyszła pięknie. Biskupi jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ci wyszła kochana ta karteczka aż dech zapiera - ja ni mam żadnego pomysłu na ten kolorek - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, karteczka jest piękna. Myślę, że Danusia zaliczy tez to urocze pudełeczko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko piękna kartka i pudełko również. Wyszedł Ci podarunkowy komplecik.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna karteczka, a pudełeczko urocze

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka cudowna i ciekawe pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko! Nie dziwię się że miałaś kłopot,Bo kolor biskupi w Polsce nie jest popularny, dlatego trudno coś kupić w tym kolorze, Karteczka wyszła Ci wspaniale jest śliczna, Pudełeczko również urocze, pudełek nigdy za dużo, Więc na pewno się przyda - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. No wiadomo, że pudełeczko zawsze się przyda, a kartka wyszła Lucynko świetnie. Cudny jest ten bukiecik w brązach. Ten kolor dał popalić wielu osobom, ale dałaś radę i to najważniejsze !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładną karteczkę wytworkowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, ten bukiecik tak fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko świetnie dałaś radę ,bo zarówno karteczka jak i skrzyneczka są świetne.Jakby co obie prace porywam do kolażu ,w końcu kolor biskupi jest w wielu tonacjach i trudno określić jaki jest ten najwłaściwszy.
    Dzięki kochana za udział w zabawie ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Lucynko znalazłaś biskupa! Prześliczna kartka. Okazuje sie, że jak szukamy to znajdziemy i te kolory wymyślone przez Danusię zawsze się sprawdzaja:) Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj miałaś kochana perypetie, ale w końcu końców i tak wyszła świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka:) Bardzo pomysłowo wykorzystałaś pudełko po czekoladkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka, a i pudełko wygląda biskupio, bo biskupi ciężki w fotografowaniu jest, więc czasami trzeba uwierzyć na słowo, że to ten kolor, zresztą nawet farby podpisane przez producentów jako biskupie mają różne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucynko, gapa ze mnie, ale nigdzie nie mogę dojrzeć Twojego maila. Dlatego w tym miejscu dziękuję Ci serdecznie za piękne tulipanki i naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiaty pięknie współgrają z biskupim kolorem, a o róże na pudełku bym się kłóciła, u mnie na komputerze wyglądają baaaardzo biskupio.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka mnie naszła refleksja że takie cudne kartki z przestrzennymi kwiatkami to się chyba wysyła w pudełeczkach, prawda? Chyba że to tylko do wręczania osobiście. Masz może jakieś fajne źródło płaskich pudełeczek do wysyłania? Bo w sumie mi by się też przydały takie do frywolitek...

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sobie poradziłaś. Karteczka jest śliczna, a i pudełeczko prezentuje się świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z przedmówczynią karta i pudełeczko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.