środa, 1 marca 2017

Wracam


To mój ostatni "amerykański" post,w środę wieczorem wylatuję do domu,na parę miesięcy co prawda,ale zdążę się pocieszyć wnukami i pobyć trochę w domu.Teraz nastąpiła wymiana i zastępuje mnie mąż. Chciałam na koniec pokazać Wam parę zdjęć,ale najpierw karteczka którą zrobiłam na urodziny 9-cio letniej damy,niestety zdjęcie robiłam wieczorem,co widać







                                                                                                                                                                  A teraz kilka zdjęć z NY



Przede wszystkim zdjęcie mojego ulubionego sklepu,jest tam wszystko dla nas ,wszystko dla każdego rodzaju rękodzieła,w ilościach i asortymencie przeogromnym,nawet dla cukierników,jak weszłam tam pierwszy raz,to dostałam "głupawki"nie wiedziałam na czym oko zahaczyć,teraz już się oswoiłam i nie szaleję,zdjęcie trochę słabe,ale robione z samochodu

To jest na przeciw Manhattanu na rzece zbudowana jakby platforma,są na niej boiska do kosza,korty,huśtawki i siłownia,

z daleka widać zieloną damę

To jest siłownia

Tu widok na Manhattan i most Brookliński


Brooklyn Bridge
Takim promem,czyli ferrą płynie się ze Staten Island,gdzie mieszkamy na Manhattan,cała podróż to raptem 15 minut,ale większość turystów zalicza tę wycieczkę,prom jest bezpłatny i przepływa obok wyspy na której znajduje się Statua Wolności ,a aparaty to aż trzaskają wtedy

A to widok tego miejsca
a tu mycie okien w "domku"




I tyle na dziś,pozdrawiam serdecznie wszystkich ,odezwę się teraz już z Polski,do zobaczenia?[do napisania?]
  

13 komentarzy:

  1. Hura!!!!!. Super że wracasz cieszę się ogromnie i pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego lotu, Lucy. Ciekawe miejsca nam pokazałaś, kochana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko szczęśliwego lotu Ci życzę. Kartka świetna , fotki też super , zobaczyłam z zainteresowaniem bo nigdy tam nie będę a do takiego sklepu chętnie bym poszła:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko super,że wracasz,choć w sumie my aż tak nie odczuliśmy Twojego pobytu tam tak jak Ty sama.
    Piękną przejażdżkę nam zaserowałaś ,dzięki wielkie,bo raczej też nigdy się tak daleko nie wybiorę .A chciałoby się oj,chciało.
    Szczęśliwego lotu kochana ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, prawie czuję jakbym tam była:)
    Kartka dla małej damy zachwycająca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, cudnie, że wracasz! Piękna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj móc do takiego sklepu pójść :) Szczęśliwego powrotu do domku CI życzę, a zdjęcie świetne, choć człowiek sobie trochę dzięki Tobie pozwiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko! Szczęśliwego Powrotu do domu, Karteczka jest śliczna, Zdjęcia wspaniałe - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka śliczna, nawet wieczorne zdjęcie nie przeszkadza tego zauważyć. Ależ się cieszę, że wracasz :) Może w końcu się spotkamy? Ten Twój wyjazd dłuuużył mi się najbardziej ze wszystkich. Nie mogę się naszego spotkania doczekać :D Koniecznie się do mnie odezwij jak wrócisz i już trochę "powrotowo" oswoisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to szczęśliwej podróży życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka dla małej Damy Lucynko;) No i przy okazji zaliczyłam wycieczkę;) Pozdrawiam Cię cieplutko i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko, piękna karteczka.
    Tak to z dziadkami jest, ja taże wyjeżdżałam do wnuków do UK. Komu jak nie własnym dzieciom mamy pomagać? takie jest życie dziadków.
    Pozdrawiam i miłego powrotu.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.