sobota, 8 kwietnia 2017

Kartki przez cały rok--kwiecień

Ostatnio dopadło mnie choróbsko,a na dodatek astma dała o sobie znowu znać i zwyczajnie zabrakło mi energii do czegokolwiek,to znaczy trochę coś tam robiłam,ale od komputera trzymałam się raczej z daleka.Na szczęście wiosna daje mi kopa,tak na mnie działa wszechobecna już zieleń,dłuższy dzień i coraz częstsze ciepełko.Zmobilizowało mnie to do zrobienia karteczek na zabawę u Ani .W tym miesiącu inspiruje nas Czarna Dama ,czyli Lidka z Misiowego Zakątka.A to tematy kartek  na BN--żłóbek,  okolicznościowa----miś,wielkanocna---w kształcie jaja,a tak wyglądają moje karteczki


obrazek z internetu

to kartka sztalugowa


jeszcze kolaż


i banerek



15 komentarzy:

  1. Lucyś, przede wszystkim dużo zdrówka.
    Karteczki są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko przede wszystkim to życzę dużo zdrówka !!
    Z kartkami poradziłaś sobie wyśmienicie, wszystkie są super. Jajo bezbłędne, grafika ze żłóbkiem śliczna a misio słodziak niesamowity.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko kartki super ja cały czas czekam na adres😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko ale urocze karteczki zrobiłaś na Anulkową zabawę .Kochana astma daje popalić skąd ja to znam,zatem zdrówka życzę ,nie daj się cholerze .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze karteczki poczyniłaś Lucynko- zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko karteczki wyszły świetnie. Ze żłóbkiem super, ale ja najbardziej zachwycam się kartkami z misiami :) Zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko przede wszystkim szybko wracaj do zdrowia.
    Kartki bardzo ładne i jakie jajo super.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko! Zdrówka Ci Życzę najlepszego, A karteczki są przeurocze - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Lucynko Ty to potrafisz zaskoczyć nie wiem z jakiej okazji ten ogromny "zajączek" z przydasiami, ale bardzo, bardzo Ci dziękuję za wszystko.
    Takiej niespodzianki się nie spodziewałam i już mam nawet pomysł na włóczkę jak zdążę . Jak ja się odwdzięczę.
    Lucynko bardzo , bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki są śliczne
    Mam nadzieję, że choróbsko odpuściło.
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki wszystkie.
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki, ale misiowa naj naj:)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i delikatne karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.