wtorek, 25 kwietnia 2017

Perłowy kwiecień

W kwietniu za sprawą Danusi   i jej zabawy w  Cykliczne kolorki  robimy prace "na perłowo",a jako dodatek stosujemy perełki,błyszczące wstążeczki lub jakieś inne lśniące dodatki.Późno,bo późno ale w końcu zrobiłam swoją pracę.Często jak się rozkładam na stole z całym swoim majdanem,to pod papierami ciągle szukam nożyczek,kleju,linijki więc postanowiłam zrobić taki podręczny,mały organizer na te rzeczy,zrobiłam go z rolek po papierze toaletowym,a pudełeczko z kartonu ,dodam jeszcze że kolor perłowy i wszystkie jego odcienie lubię nadzwyczajnie i często stosuję i w domu i w ubraniach i w pracach. A to moje dzieło



 Są perełki,błyszczące kwiatki,w tasiemce też jest błyszcząca nitka
 kwiatki są mojej roboty



20 komentarzy:

  1. Łał Lucynko świetnie to sobie wykombinowałaś.
    Organizer w perły pięknie wygląda,a kwiatki cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i praktyczny organizer. Prawdziwa perełka na biurku:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko piękny organizer wymodziłaś ,jest bardzo perełkowy i jaki przydatny.Sama zabieram się od jakiegoś czasu aby zrobić coś podobnego,bo wiecznie nie mogę się pomieścić z tymi wszystkimi pierdolitkami .
    Kochana dziękuję ślicznie za karteczki i prezenty ,na blogu ostatnio o tym pisałam ,ale nie wiem czy widziałaś .
    W każdym bądź razie jesteś kochana i dziękuję Ci bardzo z całego serca .
    Dziękuję też za udział w perełkowym zadaniu,fajnie ,że nadal bawisz się z nami.
    Ściskam mocno ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieło wyszło perfekcyjnie, uwielbiam recykling a wykorzystany na cele praktyczne w tak delikatnym, kobiecym wydaniu to po prostu kocham. Wyszło ślicznie i oryginalnie. Świetny pomysł, pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko! Przepiękny organizer sobie zrobiłaś , Jest naprawdę uroczy - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko świetna rzecz taki organizer podręczny... hehehe mam też cos takiego ale i tak ciągle wszystkiego szukam bo jakoś nie chcą te narzędzia wracać same do organizera :-). Perełki wyglądają cudnie, taka kolorystyka i mnie bardzo pasuje , bo bardzo lubię ten kolorek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Perłowy, praktyczny i prześliczny :) I bardzo stylowy wyszedł Ci ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny , prakryczny organizer na rękodzielnicze akcesoria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za elegancja Lucynko! Wyszło na prawdę pięknie. Zachwyciły mnie też Twoje róże - prześliczne. Taki organizer na biurku to prawdziwa ozdoba.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia z zapłakanego południa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super organizer, a kwiatki są przecudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycający jest ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lucynko, Twoje kwiaty mocno przykuły moją uwagę :-). Świetny organizer, z pomysłem i elegancją :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I kto by pomyślał że z "papierolek" można wyczarować coś tak fajnego i ładnego. Masz Lucynko pomysły i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały przybornik!
    Ja rolki po paierze składam, zawsze je do czegoś wykorzystuję. To dobry materiał twórczy:)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny organizer perełki fajnie wkomponowane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucynko, dawno mnie ty nie był, ale jak sama wiesz,nie zawsze udaje się do wszystkich zajrzeć... Oczywiście na bieżąco śledzę wszystkie blogi )Twój również), ale nie mam weny do pisania... Ale nie o to chodzi. Organizer zrobiłaś naprawdę świetny!Nie wpadłabym na pomysł połączenia trzech rolek po ,,toaleciaku"? A Ty zrobiłaś coś, praktycznie z niczego?! Gratuluję pomysłu! Pozdrawiam Cię Lucynko gorąco, ściskamm mocno i przesyłam moc buziaczków;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.