piątek, 21 kwietnia 2017

Podziękowania

Dawno mnie tu nie było,ale tak się czasami układa,że nie zawsze robimy to,co chcemy.Przed świętami nie zdążyłam nawet złożyć Wam życzeń,więc składam teraz poświąteczne,niech ta wiosna wreszcie do nas przyjdzie i rozgości się na dłużej.Dzisiaj chciałam podziękować przede wszystkim za pamięć i karteczki,które od Was otrzymałam

od Marzenki--Mici

od Czarnej Damy--Lidki

od Danutki

od Małgosi X

od Gosi

od Krysi

od Anitki T.
Bardzo Wam serdecznie dziękuję za piękne kartki,a przede wszystkim za pamięć.

Żeby temat świąteczny zakończyć pokażę jeszcze parę jajek,które zrobiłam,nie są to tradycyjne jajka,ale ja bardzo lubię takie mediowe i zawsze staram się parę zrobić







 Ale takie zwyczajne decoupage też zrobiłam,


W tym roku do niesienia koszyczka ze święconką było u nas troje chętnych,więc babcia musiała zrobić koszyczki,każdemu w jego ulubionym kolorze


tu z zawartością,jajko malowane i jajko czekoladowe
No teraz mogę już być na bieżąco,bez zaległości,pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej pogody na nadchodzące dni

7 komentarzy:

  1. Lusi! Karteczki Piękne dostałaś, Jajeczka te tradycyjne bardziej mi się podobają ,A koszyczki Śliczne - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko kartki prześliczne dostałaś .
    Jajeczka cudowne jedne i drugie w mediach podoba mi się to rude, a w tradycyjnych oczywiście z różami.
    Pomysłowe koszyk dla wnuków i każdy dostał jaki lubi.
    Pozdrawiam serdecznie 😊 Lucynko

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucyś, piękne te mediowe jajka. A koszyczki dla wnusiów - sama słodycz.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne wyszły te koszyczki Lucynko! Jajeczka urocze, te mediowe są bardzo oryginalne i efektowne.
    Przesyłam gorące, poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko pięknie wyszły te kolorowe koszyczki i jajeczka, zarówno te mediowe jaki i tradycyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczki sa przeurocze. Piękne kartki dostałaś Lucynko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Lucynko chcę Ci ogromnie podziękować za piękną kartkę Twoje kwiaty są rewelacyjne.
    Nie spodziewałam się kartki od Ciebie bo już na święta dostałam tyle skarbów.
    Bardzo dziękuję za pamięć i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.