środa, 17 maja 2017

Kartki przez cały rok--maj

Ostatnio jakoś ciężko mi zabrać za napisanie posta,pogoda piękna,wolę z wnukami pobyć na podwórku,muszę się nimi nacieszyć,bo za dwa miesiące znowu wyjeżdżam.Jednak wieczorkami trochę coś tam sobie dłubię,a dziś czas wreszcie pokazać karteczki które zrobiłam na zabawę u Ani  .W tym miesiącu inspiruje nas także Ania,znana w świecie blogowym jako  Nawanna. Wytyczne na maj to--B.N.  --bombka , Wielkanoc---baranek, okolicznościowa----nutki,
a to moje karteczki







 Inspirację do tej kartki znalazłam na Pintereście,a wykonałam po swojemu,kiedyś u Beatki   zobaczyłam stemple KennyKStamps  i zakochałam się w nich na zabój,na razie mam 5,ale chyba jeszcze dokupię,podoba mi się,że są i pokolorowane i można to zrobić samemu,ta kobitka była już pokolorowana

jeszcze kolaż

oraz banerek

9 komentarzy:

  1. Lucynko cieszę , że mimo pięknej pogody i zajęć z wnukami znalazłaś troszkę czasu na zrobienie karteczek do zabawy . Jak zwykle bardzo pomysłowe. Nutki oczywiście dziś sa na pierwszym miejscu . Świetny pomysł z tym fortepianem , a kobitka w środku jest cudna !! Ale podoba mi się tez bardzo kartka z barankiem , niby taka prosta ale bardzo efektowna.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, piękne kartki, oczywiście ta z nutkami i ukrytą wewnątrz pięknością podoba mi się najbardziej.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki z nutkami rewelacyjna. Pozostałe dwie też są piękne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki Lucynko ale mnie też zauroczył fortepian! Kapitalny pomysł i wspaniałe wykonanie a w środeczku prawdziwa niespodzianka.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki, Lucynko, fortepian fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie fajne, ale ta z nutkami: fantastyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne! Mimo pięknej pogody znalzłaś czas na pracę dla Ani:) Wnuki to skarby największe na świecie! Moje już prawie dorosłe:(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko, stworzyłaś piękne kartki! Wszystkie mnie zachwycają, a ta z fortepianem jest poprostu rewelacyjna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.