wtorek, 23 maja 2017

Rozpalamy ognisko

W maju w Cyklicznych kolorkach u Danusi   rozpalamy ognisko,czyli krótko mówiąc robimy prace w kolorach ognistych--czerwonym,pomarańczowym,żółtym--stosujemy wszystkie trzy,lub ile nam się uda,a do tego obowiązkowo dodajemy czarny.Mam takiego bzika,że lubię jak wszystko jest popakowane i posegregowane w różne pudełka,teczki,no takie zboczenie,próbuję z nim walczyć,ale nie zawsze się da.W związku z tym ciągle mi tych pudełek brakuje,żeby nie kupować następnego postanowiłam zrobić je sama.Pudełko po butach okleiłam gazetami,pomalowałam niezbyt starannie,żeby te gazety trochę widać było,wzór z maski pomalowałam czerwoną farbą metaliczną,a czarny wzór to stemple potraktowane embossingiem.
A oto moje pudełko




jak widać,już znalazło zastosowanie,trzymam w nim serwetki przygotowane do decu

Mam nadzieję,że Szefowa zaliczy,teraz banerek




9 komentarzy:

  1. Lucynko! Bardzo ładne i jak widać też praktyczne pudełko zrobiłaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczek nigdy dość, wyszło super, te stempelki bardzo fajnie wyglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko, Lucynko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, super wybrnęłas z kolorków. Pudełko przydatne, świetne. Ja nie lubię robić rzeczy, które nie są mi potrzebne. Nie lubie jak leżą nieużywane. Gratuluje przedsiębiorczości i pudełka!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ogniście więc zadanie zaliczone. A z pudełka to świetna sprawa, ja ich mam w domu sporo do przechowywania różnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiež veľmi dobrý nápad. Gratulujem. Pekné dni želám

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ze bierzesz udział w moim candy :) Zdjęcia pracowni będą jak tylko już będzie na glanc w niej.
    Bardzo fajny pomysł na realizację ognistej pracy też lubię pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne pudełko, sama też bardzo lubię pudełka, można wszystko ładnie posegregować :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko jest świetne :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.