piątek, 23 czerwca 2017

Cykliczne kolorki--czerwiec

Ostatnio odrzuca mnie od komputera,zajrzę,popodziwiam i nie mogę się zdobyć na żadne pisanie,ale chyba nie tylko ja tak mam,bo na wielu blogach widzę lekki zastój.Jednak koniec miesiąca się zbliża,czas trochę się wziąć do pracy.W czerwcowych Cyklicznych kolorkach u  Danusi  kolorem przewodnim jest lazurowy w różnych odcieniach.Zrobiłam karteczkę na 50-te urodziny,jest w różnych odcieniach lazurowego,ma jednak sporo białego,więc nie wiem,czy zmieści się w granicach normy,zobaczymy co nasza Szefowa powie,jeśli nie przepuści,postaram się poprawić.Lazurowy kolor lubię przede wszystkim w" pięknych okolicznościach przyrody",w mieszkaniu nie mam w żadnej postaci,w ubraniach praktycznie tylko spodnie--dżinsy. A to moja karteczka





Idę nakarmić Stefana i czekam na wyrok,pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Lucynko, karteczka jest śliczna, mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko ja mam też kilometrowe tyły na blogach ,pewnie u Ciebie też ,ale mam ciężki ostatnio czas i z czegoś muszę zrezygnować .
    Kochana, piękna lazurowa karteczka,dziękuję za nią i za udział w zabawie .
    Buziaki i pozdrówka zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko! Karteczka jest bardzo Piękna, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Lucynko, że szefowa przepuściła - to dobrze bo karteczka jest śliczna! Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko, śliczna lazurowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wyroku nie będzie :-) Kartka świetna lazur jest i to najwazniejsze :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna karteczka, z pięknymi zdobieniami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka Lucynko;) Lazur w pełnej krasie;) Dawno mnie u Ciebie nie było, ale postaram się niczego nie przegapiać;) Pozdrawiam Cię gorąco i ściskam mocno;)Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna lazurowa karteczka .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodzinowa lazurowa karteczka -bardzo ładna, biały "ażurek " fajnie ozdobił błękitno-lazurowe tło.
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stonowana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.