poniedziałek, 5 czerwca 2017

Kartki przez cały rok---czerwiec

W czerwcu wytyczne do kartkowej zabawy Ani  były autorstwa  Ewy Jurewicz . Ewa wymyśliła bardzo fajne zasady,bardzo mi się podobały,więc i kartki szybko zrobiłam.Kartka na B.N. musiała być z aniołkiem,na Wielkanoc baza zrobiona ze ścinków,okolicznościowa miała zawierać kawałki gazety,a zamienna z wielkanocną  ślubna miała być w kolorze białym ,perłowym lub ecru.
Najpierw banerek



Kartka na B.N,akurat miałam stempelek aniołka,kartka jest prosta,bo napis jest bardzo ozdobny



Kartka wielkanocna,przy okazji zrobiłam parę tych ścinkowych baz


widać że baza jest ścinkowa

Kartka okolicznościowa u mnie w "starociowym" stylu 


a tu zbliżenie żeby było widać gazetę   
Ślubu na razie żadnego nie mam,ale zrobiłam kartkę,na razie bez napisu,bo zrobię go dopiero jak będę wiedziała z jakiej jest okazji



no i jeszcze kolaż


Wszystkie kwiatki robiłam sama,w ten weekend    Jola    pożyczyła mi swoją maszynkę do wycinania i siedziałam i wycinałam ile się dało,dzięki temu mam kwiatki,listki i inne scrapki i mogę "szaleć",dzięki Jolu.
Za parę godzin wyjeżdżam do syna do Warszawy,trochę sobie po urlopuję,a w sobotę mam nadzieję,że może kogoś spotkam na zlocie,bo się tam wybieram,będę się pilnie rozglądać za znajomymi buźkami,a więc miłego tygodnia i do zobaczenia.


 
                                                                                                                                                           

13 komentarzy:

  1. Lucynko, piękne kartki! Najbardziej podoba mi się okolicznościowa oraz ślubna. Propozycje Ewy są bardzo ciekawe i aż miło popatrzeć jak wspaniale je zinterpretowałaś. Kwiatki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucyś, wspaniałe karteczki, widać, że faktycznie nie próżnowałaś z tymi kwiatami. Starociowa z gazetką jest cudna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki Lucynko, a na widok tej ostatniej aż mi szczęka opadła, jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko! Prześliczne są wszystkie karteczki, Ale ostatnia jest Najpiękniejsza - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłego urlopowania Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko cieszę się, że tematy przypadły Ci do gustu i tak szybciutko zrobiłaś swoje czerwcowe karteczki . Wszystkie są świetne , ale szczególnie wpadła mi w oko ta ostatnia w bieli . Jest cudna , a ta kwiatuszki lekko potuszowane na brzegach wyglądają przepięknie.
    Kartka w starociowym stylu też mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe interpretacje Lucynko! Karteczka z aniołkiem prosta ale urocza. Ścinkowa baza wyszła Ci bardzo ciekawie a karteczka ślicznie się prezentuje. Ślubna jest piękna, pełna szyku i elegancji. Na koniec prawdziwa perełka - ta "starociowa" kompozycja po prostu mnie oczarowała! Najwięcej wątpliwości budziły te gazety a widzę, że właśnie z ich użyciem powstają najładniejsze i bardzo kreatywne prace.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko prześliczne kartki bez wyjątku, ale tzw. starociowa kartka jest rewelacyjna .
    Pozdrawiam serdecznie Lucynko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karty Lucynko .Ta starociowa karta to prawdziwa piękność ,biel łączy elegancję i szyk , a kurczaczek jest wyjątkowo sympatyczny .Miło się podziwia Twoje karty .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie się wszystkie prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne karteczki a okolicznosciowa cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. "owa" mnie zachwyciła, bo bardzo lubie takie klimaty:)
    reszta kartek też jest śliczna:)staroc

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie wszystkie :) Cieszę się, że maszynka i wykrojniki się przydały Lucy :D
    Ja muszę się wziąć za gilotynę, którą mi podarowałaś (jeszcze raz serdecznie za nią dziękuję). Bo u mnie zastój nie dość, ze na blogu to jeszcze i w ogóle w zabawie papierem :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.