wtorek, 27 czerwca 2017

Wyróżnienie od Mici

 Jakiś czas temu Micia czyli Marzenka   z bloga Świat Cieni obdarowała mnie takim wyróżnieniem,
za co Jej bardzo dziękuję.
W związku z tą zabawą trzeba odpowiedzieć na pytania zadane przez osobą
która nas obdarowała i ułożyć swoje dla następnych nominowanych.Na pytania Marzenki odpowiedziałam,tym bardziej,że wydały mi się ciekawe i fajnie pomyślane,ale nie będę nikogo wskazywała,ponieważ jest już sezon wakacyjny i na blogach jest zastój,wszyscy myślą teraz raczej o urlopach niż o takich zabawach.Gdyby ktoś miał ochotę,to serdecznie zachęcam do odpowiedzi na te same pytania,na które ja odpowiadam,pozdrawiam serdecznie,Marzence jeszcze raz dziękuję,buziaki.


1. Czy rękodzieło to dla Ciebie pasja, czy hobby?
    Rękodzieło jest dla mnie pasjonującym hobby.
2. Czy jesteś specjalistką w technice w której tworzysz czy ciągle się uczysz?
     Ciągle się uczę,bo ciągle chciałabym lepiej i lepiej.
3. Twój ulubiony  kolor i dlaczego?
     Czerwony,bo to jest życie,energia i siła napędowa dla mnie.Jako ciekawostkę mogę dodać,że      
      nigdy nie miałam portfela innego koloru.
4. Gdybyś kiedyś znalazła się na bezludnej wyspie to co byś ze sobą zabrała?
      Kawę i tablet ze swoją biblioteką,no i parę papierków i nożyczki.
5. Czy mogłabyś nie tworzyć?
     O nie,jak już zaczęłam i się w to wciągnęłam,to jest jak narkotyk,tylko że ja nie mam zamiaru     iść      na odwyk z tego powodu       
6. Czy była kiedyś taka praca, z którą trudno było Ci się rozstać?
   Jeszcze jak haftowałam krzyżykami została ze mną Mona Lisa i zawsze jest na półce nad biurkiem.
7. Twój blog powstał bo....?
      Bo kiedyś wędrując po internecie,natrafiłam na taką stronę,najpierw obserwowałam,uczyłam       się,ale zachciało mi się pokomentować prace,wyrazić swój podziw,ale nie anonimowo,poza tym bardzo chciałam wziąć udział w wyzwaniach,no i tak się potoczyło.
8. Czy dzielisz się swoją pasją?
    Czasami prowadzę  warsztaty w zaprzyjaźnionych bibliotekach,a jak jestem, u córki,to dzielę się pasją z wnuczką,już się wciągnęła i robi karteczki,a jak mnie nie ma,to ma do dyspozycji cały mój warsztat i czekam kiedy podrosną moje bliźniaczki,bo już je to pociąga,tylko jeszcze są trochę za małe
9. Twój sposób na dobry humor?
   Wnuki,książki,no i oczywiście rękodzieło,że o kawie nie wspomnę.
10. Czy lubisz wyzwania?
      Bardzo,to jest bardzo fajna zabawa,trzeba pogłówkować,żeby zastosować się do wytycznych,dobrze wpływają na mózgownicę.
11. Najzabawniejsza rzecz jaką stworzyłaś lub najbardziej nietypowa?
       Ostatnio wzięło mnie na robienie miniaturek,więc chyba to jest dość nietypowe .

5 komentarzy:

  1. Lucyś, fajnie dowiedzieć się o Tobie nieco więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko! Dobrze jest poznać Cię trochę lepiej- Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest dowiedzieć się nieco więcej o Tobie, Lucynko ;)
    Serdeczności posyłam ;) <3
    Ps. karta i przydasie przyleciały- dziękuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko bardzo dziękuję,że" skusiłaś się" by odpowiedzieć na pytania.
    Jestem bardzo miło zaskoczona odpowiedziami i cieszę się ogromnie,że mogłam się o Tobie trochę więcej dowiedzieć.
    Jesteś niesamowita i ciągle potrafisz czymś zaskoczyć.
    Pozdrawiam serdecznie 😊 i jeszcze raz bardzo dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia Lucynko. Fajnie było poczytać i dowiedzieć sie o Tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.