środa, 19 lipca 2017

Całoroczne kartkowanie z Anią

Szczęśliwi czasu nie liczą,ale potem muszą go gonić, wydawało mi się,że tego czasu mam jeszcze dużo,a jak spojrzałam w kalendarz,to uświadomiłam sobie że już za niecałe dwa tygodnie znowu zmieniam, na następne pół roku ,miejsce zamieszkania,bardzo szybko minął mi czas  w Polsce i teraz trzeba  wracać do Stanów do tamtych wnuków,wylatuję 29 więc nadrabiam zaległości i dzisiaj kartki na zabawę u Ani .  W tym miesiącu projektantką była Iwonka   a to moje kartki


 Na Boże Narodzenie kartka miała mieć cukrową laseczkę,ja swoją zrobiłam z masy samoutwardzalnej i owinęłam wstążką,  jest dość ciężka,ale magic dał radę ją przykleić

Elementem obowiązkowym kartki wielkanocnej są przebiśniegi,wszystkie grafiki jakie miałam wydawały mi się mdłe,więc zrobiłam sama przebiśniegi metodą quillingu ,to moje pierwsze,więc proszę się nie śmiać,spodobało mi się zamówiłam już materiały i będę ćwiczyć,myślę że spodoba się to też mojej wnuczce

Ostatnia kartka miała być kojarząca się z latem,muszelki są najprawdziwsze

  i jeszcze trzy razem,czyli obowiązkowy kolaż


no i podsumowanie,czyli banerek



 pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słońca
 

15 komentarzy:

  1. Lucynko! Wszystkie karteczki są Prześliczne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki, brawo za quillingowe przebiśniegi, wyszły wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki!
    Genialny pomysł na cukrową laseczkę, przebiśniegi wyszły super, a kompozycja i klimacik retro na kartce wakacyjnej zachwycają :-)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki wyszły ślicznie Lucynko. Letnia urocza, cukrowa laseczka bardzo pomysłowa ale przebiśniegi podobają mi się najbardziej. Świetnie sobie radzisz z quillingiem. Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy piekne karteczki! Te Twoje quillingowe przebiśniegi sa ekstra! Podziwiam za próbowanie nowych rzeczy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko podziwiam za te loty do Stanów co pól roku . Fajnie zobaczyć znowu najbliższych ale nie wiem czy bym dała rade , bo ja to domatorem jestem.
    Co do karteczek to cudne są wszystkie . Bardzo pomysłowa ta Twoja laseczka. Quillingowe przebiśniegi przepiękne a lato to już wisienka na torciku.
    Pozdrawiam serdecznie , dziękuje pięknie za udział w zabawie i życzę szczęśliwego lotu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko, kartki fantastyczne, szczególnie zaś wakacyjna- super! Co do wylotów- podziwiam. Ja ostatnio byłam u córki w UK niemal pół roku, ale wypaliłam się i to nie wnukami, ale zdrowie po powrocie zaszwankowało. Tamtejsza aura zdecydowanie korzystniej wpływa a moje zdrowie, ale też zamieszkać tam na dłużej bym nie chciała :p Mój Małż jest innego zdania i obiecuje dłuższy wyjazd, jak tylko pójdzie na emeryturę. Serdeczności posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucyś, kartki są prześliczne, a ta słuszna laseczka cukrowa podoba mi się najbardziej. Piękne przebiśniegi ukręciłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko bardzo ciekawe kartki jak zobaczyłam cukrową laseczkę to się zastanawiam z czego powstała i przyznam że nie wpadłam masę samoutwardzalną.
    Ale przebiśniegami mnie zaskoczyłaś Lucynko aż jestem ciekawa jaki następny kwiat pozwijasz.
    Letnia kartka z plażowaniem prześliczna.
    I znów wyjeżdżasz pewnie wnuczka się ucieszły.
    Szczęśliwiej podróży Lucynko 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki są super, a przebiśniegi faktycznie rewelacyjne. Podziwiam, za co półroczne zmiany miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki piękne i pomysłowe. Wakacyjna świetny pomysł.Udany debiut ze skręcaniem paseczków. Laseczka świetna. Życzę udanego lotu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki powstały! co jedna to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze karteczki. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  14. No i znowu Cię nie będzie Lucynko?! Ale dzieci i wnuczki za to będą miały Babcię blisko siebie;) Karteczki piękne! Gratuluję Ci pomysłu z laską i przebiśniegami;) wspaniale sobie poradziłaś;) Pozdrawiam Cię Lucynko gorąco i ściskam mocno;) Ale będziesz z nami w kontakcie??

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucynko kapitalnie sprostałaś tym zadaniom ,przebiśniegi quillingowe super.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepluśko ,buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.